Kamatmentes újraindítási gyorskölcsön

Tudatosság a fürdőszobában – Remind Magazin interjú Harangvölgyi Annával

A tudatos szépségápolás nem csak a tiszta, természetes összetevőket jelenti. Mindent magában foglal az alapanyagok beszerzésétől a csomagolásig. Harangvölgyi Anna anti-aging specialista, a Harangvölgyi magyar kozmetikai márka alapítója mesél nekünk termékekről, fenntarthatóságról, mindfulness-ről. Gurics Krisztina interjúja.

Ahogy egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy mennyi hulladékot termel a szépségipar, és mennyi káros anyagot viszünk be a bőrünkbe, a kozmetikai márkák elkezdték átalakítani gyártási folyamataikat, hogy fenntarthatóbb termékek szülessenek. Vannak, akik már régóta elkötelezték magukat a tudatosság mellett, nemcsak hivatásukban, magánéletükben is, mert saját tapasztalataik, kihívásaik inspirálták őket vagy, mert ebben a szellemben nőttek fel. Közéjük tartozik Harangvölgyi Anna is.

Hogyan van jelen a tudatosság a Harangvölgyi Institute, a márka mindennapjaiban?

Bennem van jelen, a márka pedig belőlem van. A tudatosságot én úgy élem meg, hogy lehetőség szerint minden döntésemnél valamilyen tiszta forrás vezessen, legyen az egy receptúra készítése, csomagolás kiválasztása, vagy egy kolléga felvétele. Minden egyes döntési folyamatban benne van az a szándék, hogy egy szeretetteli térből történjen a választásom. Legyen az kis döntés vagy nagy, mindig erre hagyatkozom, ezt vizsgálom, hogy ez most azt az irányt támogatja, arrafelé megy vagy sem?

Akkor együttműködő partnereiteket ezek mentén az értékek mentén választod ki?

Igen. Az üzleti kapcsolataimban is arra törekszem, hogy olyan emberekkel működjek együtt, akikkel egymásra vagyunk hangolódva – akikkel hasonlóan tudatosan éljük az életünket, akiket szintén a jó szándék vezérel, aki figyelembe veszi, hogy van egy nagyobb rendezőelv rajtunk kívül. Ha ezekben egyezünk, akkor együtt tudok rezegni velük. Igazából a márkában is ez van benne, ez az együtt rezgés, magyarázza Anna.

Nagy hangsúlyt fektet a márka a fenntarthatóságra és a társadalmi felelősségvállalásra…

Az én szememben ezek inkább tudatrészletek. Az én életem alapja a tudatosság, ez alapján működöm és mindenem ez alapján működik, a márka is. Nálunk nincs olyan, hogy valamiben tudatos vagyok, másban meg nem. Az összes csomagolásunk újrahasznosított, midig is az volt, még ha nem is beszéltünk róla. Már tizenöt évvel ezelőtt sem volt dobozunk, mert egyszer csak úgy gondoltam, hogy nem jó a Földnek, hogy ennyi dobozt gyártunk, amit aztán mindenki kidob. Szóval nekem ez természetes volt, nem is gondoltam rá, hogy ez olyan dolog, amit ki kell írni, hangsúlyozni kellene.

Ugyanez a társadalmi felelősségvállalásra is igaz. Mindig is bennem volt egyfajta szociális érzékenység az emberek és az állatok felé is. Már gyerekkoromban is megmutatkozott, mert állandóan állatokat mentettem – összeszedtem a kóbor kutyákat és hazavittem őket. Persze ma is menhelyről választok kutyát, de ma már pénzzel is támogatja a cégem az állatmenhelyeket.

Támogattok más alapítványokat is?

Nagyon sok nehéz sorsú gyereket fogadtunk be gyerekkoromban a szüleimmel, és ma is viszem ezt tovább, csak egy másik szinten, amikor a Burattino Iskola és Gyermekotthont vagy az Age of Hope alapítványt támogatjuk aktivitásokkal, megjelenésekkel vagy éppen pénzzel. Ezt sem reklámoztuk sosem, mert ez is mindig természetes volt. Nyilván egy magára valamit adó cégnek ma egyébként is muszáj ilyen módon is jelen lenni és hozzájárulni a világ jobbá tételéhez. És bár azt látom, ez bizonyos részben divatos is, ami persze nem baj. Ez is már egy óriási lépés, hogy legalább csináljuk együtt, és idővel, ez a kezdeti átmenet sejtszinten is természetes lesz.

Más tudatos márkákat összevetve, hogy látod, miben különbözik a Harangvölgyi?

Azt gondolom, a Harangvölgyi abban különbözik vagy jár előrébb a tudatos márkák többségéhez képest, hogy ez a szociális, társadalmi érzékenység, a minőséggel kapcsolatos igényesség, hogy amit magunkból adunk, az a világot tényleg jobbá tegye, tulajdonképpen a szíve-lelke, a magja a márkának. Ezen ideológia mentén történik az alapanyagok kiválasztása, a beszerzési források megkeresése is. Kezdettől fogva azon vagyunk, hogy az összetevőket lehetőleg itthonról, de amit nem lehet, azt is minél közelebbről, családi vállalkozásokkal együttműködve szerezzük be. Sosem azt néztem, hogy akkor ez mennyire drága, és ha Kínából lenne, mennyivel olcsóbb lenne. Olyan partnerek mellett döntünk, akik szintén szívvel-lélekkel, szeretettel végzik a munkájukat, mert akkor az számunkra nagyon jó érzés, hogy tudjuk, ez a szeretet benne van a termékekben is. Szerintem ezek nagyon számítanak, hogy kikkel működsz együtt, mert a márka annak a sok-sok együttműködésnek a gerjesztett frekvenciaállapota. És ahogy egy rossz partner le tud vinni, egy jó partner fel tud emelni, de nyilván a forrás a legfontosabb. A márka is egy szinergia, nem csak a termékekben az összetevők. Ott a tudatos választások nagyon fontosak.

Hogyan indul egy napod? Van valamilyen rutinod, ami segít abban, hogy ezt a tudatos jelenlétet meg tudd őrizni?

Igen, van egyfajta rutinom, de előfordul, hogy alkalmanként eltérek tőle. Az ayurvéda kapcsán tanultam ezt: minden reggel megiszom két pohár meleg vizet éhgyomorra – így indul a napom, aztán 5-10 perc csi-kung vagy jóga mozdulatsor. Erre nem minden nap van időm, de meditálni igen. Ezekkel próbálom tisztítani a tudatomat, hogy jó döntéseket hozzak.

A meditáláson kívül van más eszközöd is, ami a mindennapokban támogatja a mentális és fizikai egészségedet?

Igen, van még egy fontos segítőtársam, a biorezonancia. Ez nagyon régóta jelen van az életemben, és a családom is használja. A MORA készülék és a Zapper kezelés, ami egy frekvenciaterápia a mindennapjaink része otthon. Ezekkel kezeljük magunkat az egészségünk megőrzése érdekében és a bőrelváltozások helyreállítására. A kislányom egész kiskora óta ebben nőtt fel, így ha folyik az orra, magától jön már oda hozzánk, és kéri, hogy kezeljük meg. És ezeket a technológiákat belevisszük a márkafejlesztésekbe is. A termékek és a kozmetikai gépeink fejlesztésénél is bio-információkat használunk, így született a MAGIQSKIN gépünk is, illetve nemrég kifejlesztettünk egy saját Beauty Zapper-t is.

Fotók: Zsólyomi Norbert, Getty Images

A tudatos szépségápolásról szóló cikkünket – amelyben Harangvölgyi Anna is megszólal –, megtalálod a Remind bookazine negyedik számában.

Eredeti cikk a Remind Magazin oldalon.

One reply to “Tudatosság a fürdőszobában – Remind Magazin interjú Harangvölgyi Annával

  1. Drága Ancsi!
    Szivemet melengette,miközben olvastam a veled készített riportot,amibel elmondod az ‘Ars poeticádat’/nem csak a költőknek van/ —a Te kozmetikádról,meg mindenről ami ezzel kapcsolatos,minden a tudatos jelenlétet és megélést jelent számodra az életben! Nagyon tetszett,szívből gratulálok,mindíg is tudtam,hogy különleges és nagyszerű ember vagy,nemhiában állsz már oly rég közel hozzám–a szivemhez!Fantasztikus életút áll mögötted és ez az egyedi-eredeti látásmód ahogyan a munkád végzed nagyon példaértékű! További ilyen ‘teljes szives’ napokat kívánok neked–gyümölcsözzön és adjon neked sok-sok örömet!
    Űdvözlet és baráti ölelés: Kökényesi Margó Szolnokról

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

10% KEDVEZMÉNY
az első rendelésedből

Iratkozz fel hírlevelünkre most és megajándékozunk egy 10%-os online kuponkóddal! Termékinformációk, kezelés ismertetők, szépségápolási tippek és promóciós ajánlatok a Harangvölgyi Institute-tól egyenesen a postafiókodba.

Updating…
  • Nincsenek termékek a kosárban.