Kamatmentes újraindítási gyorskölcsön

FAQ - Gyakran ismételt kérdések

Új vendégeknek

Hogyan tudok időpontot foglalni a szalonba?

Időpont foglalásra telefonon, e-mailben az institute@harangvolgyi.hu e-mail címen, a weboldalunkon található űrlap kitöltésével, vagy személyesen a szalonjainkban van lehetőség. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben először jön hozzánk kezelésre, a bőr állapotának felmérése céljából egy 30-40 perces konzultációra van szükség, melynek díja 10.000 Ft.

Mire számíthatok, ha első alkalommal megyek a szalonba?

A szalonba történő belépés után recepciós kollégánk fogadja önt, aki vállfára akasztja a kabátját, fehér spa papucsot ad önnek, majd megkéri önt, hogy fertőtlenítse a kezeit, illetve mobiltelefonját. Ezt követően kollégánk frissítővel kínálja meg ön, egy regisztrációs lapon felveszi az adatait, majd értesíti a kezelő kozmetikust.

Milyen fizetési lehetőségeket biztosítanak a szalonokban?

A szalonba történő belépés után recepciós kollégánk fogadja önt, aki vállfára akasztja a kabátját, fehér spa papucsot ad önnek, majd megkéri önt, hogy fertőtlenítse a kezeit, illetve mobiltelefonját. Ezt követően kollégánk frissítővel kínálja meg ön, egy regisztrációs lapon felveszi az adatait, majd értesíti a kezelő kozmetikust.

Hogyan íratkozhatok fel a hírlevelükre?

Hírlevelünkre a harangvolgyi.hu weboldalon, vagy recepciós kollégáink segítsévégel a szalonokban is feliratkozhat.

Visszajelzést szeretnék adni a szalonnal/kezeléssel/élménnyel kapcsolatban. Hol tehetem ezt meg?

Visszajelzését kérjük, hogy a feedback@harangvolgyi.hu e-mail címen ossza meg velünk.

Nem vagyok biztos benne, hogy milyen kezelésre/termékre van szükségem. Mi a teendőm?

Amennyiben nem biztos benne, hogy milyen kezelére vagy termékre van szüksége a kívánt eredmény elérése érdekében, kérjük, foglaljon időpontot konzultációra, hogy tapasztalt konzulenseink felmérhessék a bőre állapotát és a legszemélyre szabottabb kezelést és/vagy termékeket javasolhassák önnek. A konzultáció díja 10.000 Ft.

Készülnek rólam fotók az első kezelés előtt?

Ez a vendég egyéni döntésétől függ. Mindazonáltal fontos kiemelnünk, hogy a kozmetikus munkáját nagyban segíti az “előtte fotó” készítése, hiszen a kép alapján később nyomonkövethető a bőr állapotának javulása.

Felhasználják a rólam készült fotókat? Hol és milyen módon?

A kezeléseink során készült fotókat kizárólag a vendég írásos beleegyezésével használjuk fel az előre megbeszélt módon. A fotókat a weboldalunkon, a közösségi média felületeinken, illetve a hírleveleinkben használjuk fel.

Van lehetőség ajándékutalvány vásárlására?

Igen, van. Ajándékutalványainkat kezelés specifikusan vagy összeg alapján is ki tudjuk állítani. Az ajándékkártyán a megajándékozott neve, a kezelés neve vagy a meghatározott összeg, illetve az utalvány lejárati ideje szerepel majd. A megfelelő kezelés kiválasztása érdekében javasoljuk, hogy kérje kollégáink segítségét.

Van lehetőség angol nyelven beszélő kozmetikushoz időpontot foglalni?

Igen, van lehetőség angol nyelven beszélő kozmetikushoz időpontot kérni. Angol nyelven zajló konzultáció vagy kezelés esetén 10% felárat számolunk fel.

Mi történik, ha nem mondom le időben a kezelésemet?

Annak érdekében, hogy vendégeinket maximális profizmussal tudjuk kiszolgálni, rendkívül fontos, legkésőbb 24 órával korábban mondja le a kezelést annak érdekében, hogy a várólistán szereplő vendégeinket időben tudjuk értesíteni a felszabadult helyről. Amennyiben ez nem történik meg, a következő alkalommal a választott kezelés díjának 50%-át meghiúsulási kötbérként számíthatjuk fel.

Mi a teendő, ha a kezelés napján megfázásos tüneteket észlelek magamon?

Amennyiben a kezelés napján megfázásos tünetei vannak, kérjük, ne jöjjön el a kezelésre, hanem recepciós kollégáink segítségét kérve mondja le időpontját. Ebben az esetben a 24 órás lemondási határidő nem érvényes.

Borravalót szeretnék adni a kezelőnek, hogyan tehetem ezt meg?

Ha borravalót szeretne adni a kezelőjének, kérjük, hogy az összeget fizetéskor recepciós kollégánknak adja, aki névreszólóan rögzíti az összeget kezelője részére.

Webshoppal kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom beállítani a szállítási címet?

A fizetési módok szalonjainkban eltérőek lehetnek. Javasoljuk, hogy időpontja előtt egyeztessen az adott szalonnal.

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás, illetve mely napokon szállítanak házhoz?

A megrendelt termékek kiszállítása hétköznapon történik. A termékek kiszállítását szerződött partnerként futárcég, a GLS vagy a Magyar Posta (MPL Postacsomag) végzi. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, szállító partnerünk a rendelést követő akár 1-3 munkanapon belül kézbesíti a csomagot. A kiszállítás pontos időpontjáról a futárcég ügyfélszolgálata ad információt.

Hogyan értesülök a csomag feladásáról?

A feldolgozást követően a webáruház rendszere e-mail értesítőt küld a megrendelő e-mail címére. Az e-mail kiküldését követően adjuk át a megrendelést a futárszolgálatnak.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítás költsége bruttó 1.400 Ft.

Mely országokba szállítanak?

Magyarország határain túl az Európai Unió tagországaiba és az Egyesült Királyságba.

Van lehetőség Európán kívüli országba is rendelni?

Amennyiben Európán kívüli országba szeretne rendelni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy egyedi kiszállítási díjról és a vámkezelésről egyeztessünk.

Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre a Budapest Ó utcai, zuglói, budai és győri szalonjainkban van lehetőség a szalon nyitvatartási ideje alatt. A csomag átvételéről minden esetben SMS értesítést küldünk. Ha nem kap SMS értesítést, kérjük, vegye fel a kiválasztott szalonnal a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailen keresztül.

Mi történik, ha meghiúsul a kiszállítás?

A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal.

Van lehetőség utánvétre/készpénzes fizetésre?

Utánvétes fizetés esetén a futárnál készpénzzel, vagy bankkártyával lehet fizetni a helyszínen, átvételkor. Az utánvét összege bruttó 300 Ft.

Van lehetőség készpénzes fizetésre a személyes átvátel esetén?

Személyes átvétel eseten a szalonban a fizetés csak bankkártyával lehetséges.

Milyen bankkártyával fizethetek?

Webáruházunkban lehetőséget biztosítunk bankártyás fizetésre. A tranzakció biztonságáról pénzügyi partnerünk, az OTP SimplePay gondoskodik. Fizetni bármilyen VISA, MasterCard és Maestro bankkártyával/hitelkártyával lehetséges, amelyet a SimplePay rendszere elfogad.

Van lehetőség AmericnExpress hitelkártyával fizetni?

Az AmericanExpress kártyákat a SimplePay rendszere nem fogadja el, így azokkal a bankkártyás fizetési opció nem működik.

Tudok ÁFÁ-s számlát kérni?

A webáruház rendszere a rendelés feldolgozását követően automatikusan küldi ki a megadott e-mail címre az elkészült számlát. Termékeink 27% áfával terheltek.

Nem kaptam meg a számlát, milyen módon juthatok hozzá?

A webáruház rendszere a rendelés feldolgozását követően automatikusan küldi az elkészült számlát a korábban megadott e-mail címre. Amennyiben valamilyen okból mégsem kapta meg a számlát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a webshop@harangvolgyi.hu e-mail címen.

Mit tegyek, ha a kiszállított termék sérült, vagy az állaga eltér a korábbi termékekétől?

Ha hibát, vagy sérülést tapasztal, vegye fel velünk e-mailben a kapcsolatot a webshop@harangvolgyi.hu címen. Felhívjuk figyelmét, hogy az arcmaszkok cseréje higééinai okok miatt nem lehetséges, így kérjük, győzödjön meg róla, hogy a megfelelő méretet rendeli.

Van-e lehetőség a megrendelés lemondására?

Ha a rendelés után meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, többféleképpen is eljárhat. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát, mi pedig továbbítjuk a kérését a futárszolgálatnak. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.

Feliratkoztam a hírlevélre, de nem kaptam 10%-os kuponkódot, mit tegyek?

A 10%-os kuponkódot autómatikusan küldjük ki e-mailben a feliratkozást követően. Amennyiben a kuponkód felhasználásával szeretné leadni a megrendelését, kérjük, várjon az e-mail megérkezéséig. Ha ez nem történik meg 1 órán belül, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.

Van lehetőségem utólag módosítani a rendelésemet?

Igen, van lehetőség a rendelés módosítására. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.

Van lehetőség a rendelés leadása után további termékeket adni a rendeléshez?

Amennyiben a rendelését még nem dogloztuk fel és nem adtuk még át a futárszolgálatbnak, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.

Hogyan tudom törölni a rendelésemet?

Igen. Amennyiben a rendelését bankkártyával fizette és törölni szeretné, a rendelés összegét visszautaljuk a fizetéskor használt bankkártyára. Fontos! A rendelésből részösszegek visszautalására nincs lehetőség. Ebben az esetben a teljes rendelést töröljük és a vásárlónak új rendelést kell leadnia.

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, “vendégként” is vásárolhat.

Van minimum rendelési összeg?

A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs.

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

Rendelését a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül szállítjuk ki. A karácsonyi és egyéb forgalmasabb időszakokban a kiszállítási idő a futárszolgálat leterheltségétől függően változhat. Kleanthous termékek vásárlása esetén a várható kiszállítás a raktárkészletünk függvényében akár 4-5 munkanap is lehet.

Hogyan tudom a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben.
Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?
Észrevételét kérjük jelezze e-mailben. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Mi történik, ha a rendelés kiszállításakor nem tudtam átvenni a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását. Ha a csomag átvétele ezután sem történik meg, a csomag visszakerül a raktárunkba.

Az üzletben található árak megegyeznek a webshop áraival?

Igen, üzletünkben található árak minden esetben megegyeznek a webshop áraival.

Előfordulhat, hogy a webshopon és az üzletben elérő promóció van?

Igen, előfordulhat. Az akutális kedvezményekről és promóciókról minden esetben hírlevélben adunk tájékoztást. Javasoljuk, hogy iratkozzon fel hírlevelünkre.

Ha egy termék nem elérhető, miért van fent mégis a weboldalon?

Amennyiben olyan terméket lát a webáruházunk oldalán, ami “Jelenleg nem elérhető” státusszal rendelkezik, az azt jelenti, hogy az adott termékből átmeneti készlethiánynunk van. Kérjük, ebben az esetben látogasson vissza weboldalunkra egy későbbi időpontban.

Nem találom a keresett Harangvölgyi terméket a webshopon. Mi a teendő?

Amennyiben egy Harangvölgyi termék nem elérhető, vagy lekerült a webáruházunk listájából, a termék nincs készleten. Harangvölgyi termék esetén a készlet néhány munkanapon belül feltöltésre kerül és újra megvásárolható. Kérjük, látogasson vissza egy későbbi időpontban.

Mi történik, ha rendeléskor a terméket kedvezményes áron helyeztem a kosaramba, de a promóció után szeretném kifizetni?

A rendelés leadásakor feltüntetett ár a mérvadó. Kérjük, ügyeljen rá, hogy a promóció alatt a kosárba tett, de a promóció alatt ki nem fizetett termék a promóció vége után az eredeti áron lesz megvásárolható.

Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrálni a képernyő felső sávjában található “Regisztráció” gombra kattintva tud (emberi alakot formázó ikon), személyes adatainak megadásával. A sikeres regisztrációról visszaigazoló e-mailben kap értesítést, és a benne szereplő linkre kattintva tudja véglegesíteni fiókját.

Feliratkoztam a hírlevélre, de nem kaptam 10%-os kuponkódot, mit tegyek?

A 10%-os kuponkódot autómatikusan küldjük ki e-mailben a feliratkozást követően. Amennyiben a kuponkód felhasználásával szeretné leadni a megrendelését, kérjük, várjon az e-mail megérkezéséig. Ha ez nem történik meg 1 órán belül, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.

Kuponkóddal rendelkezem, de a webáruház rendszere nem fogadja el. Mi a teendő?

Kérjük, ellenőrizze, hogy a kuponkód érvényes-e még. Előfordulhat, hogy a kosár összege nem érte el a felhasználási minimumot, vagy a kosárban levő termékekre az adott kuponkód nem érvényes. Amennyiben minden feltétel adott, de a rendszer mégsem fogadja el a kuponkódját, kérjük, a felhasználni kívánt kuponkód feltüntetésével küldjön e-mailt a webshop@harangvolgyi.hu címre.

Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrálni a képernyő felső sávjában található “Regisztráció” gombra kattintva tud (emberi alakot formázó ikon), személyes adatainak megadásával. A sikeres regisztrációról visszaigazoló e-mailben kap értesítést, és a benne szereplő linkre kattintva tudja véglegesíteni fiókját.

Milyen csomagolóanyagokat használnak a rendelés összeállítása során?

A Harangvölgyi Institute-nál nem használunk felesleges csomagolóanyagot, vagy papírdobozt. A csomagolásban található zöld térkitöltő hab növényi keményítő alapú, amely 100%-ban lebomló anyagösszetételének köszönhetően védi a környezetet. Komposztálással vagy vízben történő feloldással könnyedén megsemmisíthető. Papírdobozaink 100%-ban újrahasznosíthatóak.

Nem azt a terméket kaptam, amit rendeltem.

Kérjük, ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.

Már egy hete megrendeltem a csomagot, mi az oka, hogy még nem érkezett meg?

Előfordulhat, hogy a rendelés tartalmazott olyan, nem Harangvölgyi terméket, amely a raktárunkban nem elérhető, de pár munkanapon belül beszerezhető. Ebben az esetben türelmég kérjük, a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően azonnal feldolgozzuk.

Írtam e-mailt, de nem kaptam választ. Mit tegyek?

Minden e-mailt megkapunk és feldolgozunk. Előfordulhat, hogy az e-mail megválaszolása belső egyeztetést igényel, vagy külső cégtől kell információt kérnünk. Az e-mailek megválaszolására maximum 1-2 munkanapra van szükségünk.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Nem működik a termék pumpája, mit tegyek?

Előfordulhat, hogy a termék fejében és szívőcsövében nincs elegendő termék, csak levegő, és emiatt többször kell megnyomni az első használatbavételkor. A légmentesen záródó flakonjaink a nyomást követően felfelé szívják a krémet, így előfordulhat, hogy az első pár nyomást követően csak a flakonban/pumpában lévő levegőt pumpálják ki.

Újrahasznosíthatom a flakonokat?

Igen, a flakonok (a pumpás fej nélkül) 100-%-ban újrahasznosíthatóak.

Szállíthatom-e repülőn a termékeket?

Igen, a termékek repülőgépen szállíthatóak. A nyomáskülönbség miatt javasoljuk, hogy a termékekre mindig tegyük vissza a kupakot és tároljuk külön zacskóban.

Nem tudom, milyen terméket vásároljak. Hogyan juthatok bővebb információhoz?

A webshopon a termék képére vagy nevére kattintva a termék oldalára navigálja a weboldal. Lefelé görgetve talál részletes leírást a termékről. Ha esután is bizonytalan a vásárlást illetően, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az institute@harangvolgyi.hu e-mail címen vagy foglaljon konzultációs időpontot.

Szalonnal és kezeléssel kapcsolatos kérdések

Hívtam a szalont, de nem vették fel, mi a teendő?

Minden kijelzett telefonszámot visszahívunk. Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy telefonja úgy van beállítva, hogy híváskor kijelezze a telefonszámát.

A weboldalon keresztül foglaltam időpontot, mi a következő lépés?

A weboldalon leadott időpontfoglalás után következő lépésként a kiválasztott szalon kollégái a megadott elérhetőségek egyikén felveszik önnel a kapcsolatot.

Időpontot szeretnék módosítani, hogyan tudom ezt megtenni?

Időpont módosítására nyitvatartási időben személyesen, telefonon, e-mailben, vagy a weboldalunk időpontfoglalás menüpontja alatt van lehetőség. A meglévő időpontot ugyanilyen módokon törölheti.

Késni fogok a kezelésről, mi a teendő?

Kérjük, mindenképpen jelezze nekünk, ha késik a kezelésről. Fontos! Késés esetén kizárólag olyan kezelést áll módunkban nyújtani, amely az így fennmaradt időben szakszerűen elvégezhető.

Nem jelentem meg a kezelésen, és időpontot sem töröltem/módosítottam. Mi a teendő?

Kérjük, hogy a kezelésekre történő időpont egyeztetéskor szíveskedjen gondosan megfontolni azokat a körülményeket, amelyek a rögzített időponton történő megjelenését befolyásolhatják vagy akadályozhatják. Legyen szíves, vegye figyelembe, hogy társaságunk kollégája a lefoglalt időpontban kizárólag az Ön rendelkezésére áll, azt teljes mértékben Önnek tartja fenn. Amennyiben megfelelő időben információt kapunk a távolmaradásáról, úgy lehetőségünk van az időpontot a várólistán szereplő vendégeinknek felajánlani vagy a munkaidő beosztást hatékonyan alakítani.

Arra kérjük, hogy amennyiben nem tud megjelenni a kezelés időpontjában vagy a megjelenése bizonytalan, ezt legkésőbb a kezelés időpontját megelőző 24. óráig szíveskedjen jelezni és a rögzített időpontot szíveskedjen lemondani. Amennyiben a rögzített időpontban előzetes értesítés nélkül nem jelenik meg, vagy a kezelést megelőző 24 óráig nem mondja le a rögzített időpontot, úgy a választott kezelés díjának 50%-át (maximum 25.000 Ft), mint meghiúsulási kötbért számítunk fel.

Késés esetén kizárólag olyan kezelést áll módunkban nyújtani, amely az így fennmaradt időben szakszerűen elvégezhető.

Milyen biztonsági és fokozott higiéniai intézkedések vannak jelenleg érvényben a COVID-19 vírus miatt a Harangvölgyi Institute szalonokban?

Vendégeink és kollégáink egészsége a legnagyobb prioritásunk, ezért a Covid-19 koronavírus megjelenését követően — a Harangvölgyitől megszokott kiemelten magas tisztasági elvárásokon túl — számos extra higiéniai intézkedést vezettünk be minden szalonunkban, melyről itt olvashat részletesen: https://harangvolgyi.hu/higieniai-intezkedesek/

Kezelés után nem várt tüneteket tapasztalok magamon. Mi a teendő?

Amennyiben a kezelés után nem várt tüneteket tapasztal magán, vagy bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szalonnal telefonon. Kollégáink átadják a telefont az ön kezelő kozmetikusnak, aki bőrének ismeretében azonnal tud reagálni és megoldást javasolni.

Egy barátommal/barátnőmmel/családtagommal szeretnék kezelésre jönni. Van lehetőség páros kezelés foglalására?

Igen, belvárosi szalonunk páros kezelőjében barátnőjével, barátjával, vagy akár egy családtagjával is egyszerre szépülhet.

Updating…
  • Nincsenek termékek a kosárban.