FAQ – Gyakran ismételt kérdések

Webshoppal kapcsolatos kérdések

A megrendelt termékek kiszállítása a Pénztár oldalon megadott szállítási címre történik. Amennyiben a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel, erre külön címet nem szükséges megadni. Igény szerint lehetőség van személyes átvételre is, amit az ön által kiválasztott szalonban, nyitvatartási időben, a megerősítő SMS megérkezése után tehet meg.
A megrendelt termékek kiszállítása hétköznapon történik. A termékek kiszállítását szerződött partnerként futárcég, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag- Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Europa u 2, telefon: +36 1 802 0265) vagy a Magyar Posta (MPL Postacsomag) végzi. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, szállító partnerünk a rendelést követő akár 1-3 munkanapon belül kézbesíti a csomagot. A kiszállítás pontos időpontjáról a GLS vagy a Magyar Posta ügyfélszolgálata ad információt.
A feldolgozást követően a webáruház rendszere e-mail értesítőt küld a megrendelő e-mail címére. Az e-mail kiküldését követően adjuk át a megrendelést a futárszolgálatnak.
A szállítás költsége bruttó 1.200 Ft.
Magyarország határain túl az Európai Unió tagországaiba és az Egyesült Királyságba.
Amennyiben Európán kívüli országba szeretne rendelni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy egyedi kiszállítási díjról és a vámkezelésről egyeztessünk.
Személyes átvételre a Budapest Ó utcai, zuglói, budai és győri szalonjainkban van lehetőség a szalon nyitvatartási ideje alatt. A csomag átvételéről minden esetben SMS értesítést küldünk. Ha nem kap SMS értesítést, kérjük, vegye fel a kiválasztott szalonnal a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailen keresztül. A vásárlás véglegesítésekor lehetőség van GLS csomagpontot kiválasztani. Ebben az esetben a csomag felvételéről a GLS rendszere küld értesítést a vásárláskor megadott elérhetőségre.
A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot a GLS futárszolgálattal.
Utánvétes fizetés esetén a futárnál készpénzzel, vagy bankkártyával lehet fizetni a helyszínen, átvételkor. Az utánvét összege bruttó 300 Ft.
Személyes átvétel eseten a szalonban és GLS csomagpontokon a fizetés csak bankkártyával lehetséges.
Webáruházunkban lehetőséget biztosítunk bankártyás fizetésre. A tranzakció biztonságáról pénzügyi partnerünk, az OTP SimplePay gondoskodik. Fizetni bármilyen VISA, MasterCard és Maestro bankkártyával/hitelkártyával lehetséges, amelyet a SimplePay rendszere elfogad.
Az AmericanExpress kártyákat a SimplePay rendszere nem fogadja el, így azokkal a bankkártyás fizetési opció nem működik.
A webáruház rendszere a rendelés feldolgozását követően automatikusan küldi ki a megadott e-mail címre az elkészült számlát. Termékeink 27% áfával terheltek.
A webáruház rendszere a rendelés feldolgozását követően automatikusan küldi az elkészült számlát a korábban megadott e-mail címre. Amennyiben valamilyen okból mégsem kapta meg a számlát, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a webshop@harangvolgyi.hu e-mail címen.
Ha hibát, vagy sérülést tapasztal, vegye fel velünk e-mailben a kapcsolatot a webshop@harangvolgyi.hu címen. Felhívjuk figyelmét, hogy az arcmaszkok cseréje higééinai okok miatt nem lehetséges, így kérjük, győzödjön meg róla, hogy a megfelelő méretet rendeli.
Ha a rendelés után meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, többféleképpen is eljárhat. Amennyiben már elkészült a csomagszám, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát, mi pedig továbbítjuk a kérését a futárszolgálatnak. Ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.
Igen, van lehetőség a rendelés módosítására. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.
Amennyiben a rendelését még nem dogloztuk fel és nem adtuk még át a futárszolgálatbnak, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.
Igen. Amennyiben a rendelését bankkártyával fizette és törölni szeretné, a rendelés összegét visszautaljuk a fizetéskor használt bankkártyára. Fontos! A rendelésből részösszegek visszautalására nincs lehetőség. Ebben az esetben a teljes rendelést töröljük és a vásárlónak új rendelést kell leadnia.
Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, “vendégként” is vásárolhat.
A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs.
Rendelését a megrendeléstől számított 1-3 munkanapon belül szállítjuk ki. A karácsonyi és egyéb forgalmasabb időszakokban a kiszállítási idő a futárszolgálat leterheltségétől függően változhat. Kleanthous termékek vásárlása esetén a várható kiszállítás a raktárkészletünk függvényében akár 4-5 munkanap is lehet.
A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben.
Észrevételét kérjük jelezze e-mailben. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását. Ha a csomag átvétele ezután sem történik meg, a csomag visszakerül a raktárunkba.
Igen, üzletünkben található árak minden esetben megegyeznek a webshop áraival.
Igen, előfordulhat. Az akutális kedvezményekről és promóciókról minden esetben hírlevélben adunk tájékoztást. Javasoljuk, hogy iratkozzon fel hírlevelünkre itt: LINK
Amennyiben olyan terméket lát a webáruházunk oldalán, ami “Jelenleg nem elérhető” státusszal rendelkezik, az azt jelenti, hogy az adott termékből átmeneti készlethiánynunk van. Kérjük, ebben az esetben látogasson vissza weboldalunkra egy későbbi időpontban.
Amennyiben egy Harangvölgyi termék nem elérhető, vagy lekerült a webáruházunk listájából, a termék nincs készleten. Harangvölgyi termék esetén a készlet néhány munkanapon belül feltöltésre kerül és újra megvásárolható. Kérjük, látogasson vissza egy későbbi időpontban.
A rendelés leadásakor feltüntetett ár a mérvadó. Kérjük, ügyeljen rá, hogy a promóció alatt a kosárba tett, de a promóció alatt ki nem fizetett termék a promóció vége után az eredeti áron lesz megvásárolható.
A 10%-os kuponkódot autómatikusan küldjük ki e-mailben a feliratkozást követően. Amennyiben a kuponkód felhasználásával szeretné leadni a megrendelését, kérjük, várjon az e-mail megérkezéséig. Ha ez nem történik meg 1 órán belül, vegye fel velünk a kapcsoaltot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.
Kérjük, ellenőrizze, hogy a kuponkód érvényes-e még. Előfordulhat, hogy a kosár összege nem érte el a felhasználási minimumot, vagy a kosárban levő termékekre az adott kuponkód nem érvényes. Amennyiben minden feltétel adott, de a rendszer mégsem fogadja el a kuponkódját, kérjük, a felhasználni kívánt kuponkód feltüntetésével küldjön e-mailt a webshop@harangvolgyi.hu címre.
Regisztrálni a képernyő felső sávjában található “Regisztráció” gombra kattintva tud (emberi alakot formázó ikon), személyes adatainak megadásával. A sikeres regisztrációról visszaigazoló e-mailben kap értesítést, és a benne szereplő linkre kattintva tudja véglegesíteni fiókját.
A Harangvölgyi Institute-nál nem használunk felesleges csomagolóanyagot, vagy papírdobozt. A csomagolásban található zöld térkitöltő hab növényi keményítő alapú, amely 100%-ban lebomló anyagösszetételének köszönhetően védi a környezetet. Komposztálással vagy vízben történő feloldással könnyedén megsemmisíthető. Papírdobozaink 100%-ban újrahasznosíthatóak.
Kérjük, ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@harangvolgyi.hu címen.
Előfordulhat, hogy a rendelés tartalmazott olyan, nem Harangvölgyi terméket, amely a raktárunkban nem elérhető, de pár munkanapon belül beszerezhető. Ebben az esetben türelmég kérjük, a csomagot a hiányzó termék beérkezését követően azonnal feldolgozzuk.
Minden e-mailt megkapunk és feldolgozunk. Előfordulhat, hogy az e-mail megválaszolása belső egyeztetést igényel, vagy külső cégtől kell információt kérnünk. Az e-mailek megválaszolására maximum 1-2 munkanapra van szükségünk.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Előfordulhat, hogy a termék fejében és szívőcsövében nincs elegendő termék, csak levegő, és emiatt többször kell megnyomni az első használatbavételkor. A légmentesen záródó flakonjaink a nyomást követően felfelé szívják a krémet, így előfordulhat, hogy az első pár nyomást követően csak a flakonban/pumpában lévő levegőt pumpálják ki.
Igen, a flakonok (a pumpás fej nélkül) 100-%-ban újrahasznosíthatóak.
Igen, a termékek repülőgépen szállíthatóak. A nyomáskülönbség miatt javasoljuk, hogy a termékekre mindig tegyük vissza a kupakot és tároljuk külön zacskóban.
A webshopon a termék képére vagy nevére kattintva a termék oldalára navigálja a weboldal. Lefelé görgetve talál részletes leírást a termékről. Ha esután is bizonytalan a vásárlást illetően, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az institute@harangvolgyi.hu e-mail címen vagy foglaljon konzultációs időpontot.

Szalonnal és kezeléssel kapcsolatos kérdések

Minden kijelzett telefonszámot visszahívunk. Kérjük, bizonyosodjon meg róla, hogy telefonja úgy van beállítva, hogy híváskor kijelezze a telefonszámát.
A weboldalon leadott időpontfoglalás után következő lépésként a kiválasztott szalon kollégái a megadott elérhetőségek egyikén felveszik önnel a kapcsolatot.
Időpont módosítására nyitvatartási időben személyesen, telefonon, e-mailben, vagy a weboldalunk időpontfoglalás menüpontja alatt van lehetőség. A meglévő időpontot ugyanilyen módokon törölheti.
Kérjük, mindenképpen jelezze nekünk, ha késik a kezelésről. Fontos! Késés esetén kizárólag olyan kezelést áll módunkban nyújtani, amely az így fennmaradt időben szakszerűen elvégezhető.
Kérjük, hogy amennyiben nem tud megjelenni a kezelés időpontjában, ezt legkésőbb a kezelés időpontját megelőző 24. óráig szíveskedjen jelezni. Amennyiben a rögzített időpontban előzetes értesítés nélkül nem jelenik meg, vagy a kezelést megelőző 24 órán belül nem mondja le a rögzített időpont, úgy a választott kezelés díjának 50%-át meghiúsulási kötbérként számíthatjuk fel.
Vendégeink és kollégáink egészsége a legnagyobb prioritásunk, ezért a Covid-19 koronavírus megjelenését követően — a Harangvölgyitől megszokott kiemelten magas tisztasági elvárásokon túl — számos extra higiéniai intézkedést vezettünk be minden szalonunkban, melyről itt olvashat részletesen: https://harangvolgyi.hu/higieniai-intezkedesek/
Amennyiben a kezelés után nem várt tüneteket tapasztal magán, vagy bármilyen kérdése van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szalonnal telefonon. Kollégáink átadják a telefont az ön kezelő kozmetikusnak, aki bőrének ismeretében azonnal tud reagálni és megoldást javasolni.
Igen, belvárosi szalonunk páros kezelőjében barátnőjével, barátjával, vagy akár egy családtagjával is egyszerre szépülhet.

Új vendégeknek

Időpont foglalásra telefonon, e-mailben az institute@harangvolgyi.hu e-mail címen, a weboldalunkon található űrlap kitöltésével, vagy személyesen a szalonjainkban van lehetőség. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben először jön hozzánk kezelésre, a bőr állapotának felmérése céljából egy 30-40 perces konzultációra van szükség, melynek díja 10.000 Ft.
A szalonba történő belépés után recepciós kollégánk fogadja önt, aki vállfára akasztja a kabátját, fehér spa papucsot ad önnek, majd megkéri önt, hogy fertőtlenítse a kezeit, illetve mobiltelefonját. Ezt követően kollégánk frissítővel kínálja meg ön, egy regisztrációs lapon felveszi az adatait, majd értesíti a kezelő kozmetikust.
A fizetési módok szalonjainkban eltérőek lehetnek. Javasoljuk, hogy időpontja előtt egyeztessen az adott szalonnal.
Hírlevelünkre a harangvolgyi.hu weboldalon, vagy recepciós kollégáink segítsévégel a szalonokban is feliratkozhat.
Visszajelzését kérjük, hogy a feedback@harangvolgyi.hu e-mail címen ossza meg velünk.
Amennyiben nem biztos benne, hogy milyen kezelére vagy termékre van szüksége a kívánt eredmény elérése érdekében, kérjük, foglaljon időpontot konzultációra, hogy tapasztalt konzulenseink felmérhessék a bőre állapotát és a legszemélyre szabottabb kezelést és/vagy termékeket javasolhassák önnek. A konzultáció díja 10.000 Ft.
Ez a vendég egyéni döntésétől függ. Mindazonáltal fontos kiemelnünk, hogy a kozmetikus munkáját nagyban segíti az “előtte fotó” készítése, hiszen a kép alapján később nyomonkövethető a bőr állapotának javulása.
A kezeléseink során készült fotókat kizárólag a vendég írásos beleegyezésével használjuk fel az előre megbeszélt módon. A fotókat a weboldalunkon, a közösségi média felületeinken, illetve a hírleveleinkben használjuk fel.
Igen, van. Ajándékutalványainkat kezelés specifikusan vagy összeg alapján is ki tudjuk állítani. Az ajándékkártyán a megajándékozott neve, a kezelés neve vagy a meghatározott összeg, illetve az utalvány lejárati ideje szerepel majd. A megfelelő kezelés kiválasztása érdekében javasoljuk, hogy kérje kollégáink segítségét.
Igen, van lehetőség angol nyelven beszélő kozmetikushoz időpontot kérni. Angol nyelven zajló konzultáció vagy kezelés esetén 10% felárat számolunk fel.
Annak érdekében, hogy vendégeinket maximális profizmussal tudjuk kiszolgálni, rendkívül fontos, legkésőbb 24 órával korábban mondja le a kezelést annak érdekében, hogy a várólistán szereplő vendégeinket időben tudjuk értesíteni a felszabadult helyről. Amennyiben ez nem történik meg, a következő alkalommal a választott kezelés díjának 50%-át meghiúsulási kötbérként számíthatjuk fel.
Amennyiben a kezelés napján megfázásos tünetei vannak, kérjük, ne jöjjön el a kezelésre, hanem recepciós kollégáink segítségét kérve mondja le időpontját. Ebben az esetben a 24 órás lemondási határidő nem érvényes.
Ha borravalót szeretne adni a kezelőjének, kérjük, hogy az összeget fizetéskor recepciós kollégánknak adja, aki névreszólóan rögzíti az összeget kezelője részére.